viernes, 10 de febrero de 2012

Àguila panxa-blanca a la moratella menuda


Fà dues setmanes, vaig anar a dinar a la caseta de mon tio. Mentres rostiem les costelles, vaig veure dues àguiles de molt lluny i a simple vista hem van pareixer dues panxa-blanques en cel, però no hi estava res segur. Després de dinar, per a baixar la rostida, vaig anar a passejar i em vaig amagar al costat d'una bassa per a veure si es tirava alguna cosa. Quina va ser la meua sorpresa quan vaig veure descendre un àguila! Li vaig fer totes les fotos qe vaig poder, i se les vaig passar a Toni, per a veure si sabía el que era, i Toni se les va passar a Alex, i ens va dir que era la panxa-blanca. Ja tornaré a veure si encara està per allí.

Vicent


La Moratella menuda

Àguila panxa-blanca





Avió roquer

1 comentario:

  1. Quni sort tindre a prop a aquestes aguiles, si es que t'ho trobes tot!!!

    Vicent, quan dius que van baixar a que es refereixes? dins la bassa? o d'altura? i per que penses que varen baixar?

    Ja em dius algo, Vicentet que avuí has fallat a l'anellament....

    el makilet

    ResponderEliminar