martes, 4 de febrero de 2014

Fent el Ratonero a un dels hides d' Ullades Naturals



Hola a tots! Sé que feia molt de temps que no feia ninguna entrada a aquest blog, però si no l'he fet, és perquè ni he tingut molt de temps per a fer fotos, i les poques que feia, no eren res d'altre món i no tenien massa importància.

Hui, l'entrada va dedicada a l' Aguió (Buteo Buteo), però no al Ratonero que estic acostumat a mostrar-vos, sino a un exemplar nou fet en un dels hides d' Ullades Naturals que tenen prop de La Vila Joiosa.

Tinc que dir que el hide està molt ben montat i és prou còmode, no fa falta entrar de matinada a fer fotos ja que aquesta rapinyaire no sol anar de bon matí, la llum per a fotografiar és molt bona  i que quan l' Aguiló entra a la carn, el tens a uns 4 metres, cosa que fa que la fotografía siga molt més fàcil de fer per als que no tenim un objectiu amb un gran zoom. També hi ha que destacar, que a més més de l' Aguiló, enfront hi ha un xicotet abeurador per als passeriformes, i aquestos no paren de entrar i ixir, sent possible la seua fotografía, encara que jo no vaig a mostrar-vos ninguna perquè no em va ixir ninguna massa bé.

Per a acabar, m'agradiaría dir que es prou recomanable anar a aquest hide, del servei d' Ullades Naturals, i per últim, donar-li les gràcies per donar-me aquesta nova oportunitat de fotografiar-lo.

Espera que vos agraden les fotos ;)

Vicent
















1 comentario: